بسیج دانشجویی جهاددانشگاهی ارومیه

این وبلاگ جهت اطلاع رسانی بسیجیان ولایی میباشد .

۵ مطلب در خرداد ۱۳۹۵ ثبت شده است

وصیت نامه الهی -سیاسی حضرت امام خمینی ( ره )


متن کامل وصیت نامه که توسط حضرت آقا قرائت شد به صورت PDF قابل روئیت و دریافت میباشد .



حجم: 958 کیلوبایت




۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۱۳ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مسئول بسیج دانشجویی

مراسم ارتحال امام ( ره )


۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۸ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مسئول بسیج دانشجویی

پیام حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی به مناسبت سالگرد ارتحال جانگداز حضرت امام خمینی (ره)

🚨 حجت الاسلام والمسلمین سید مهدی قریشی نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی و امام‌جمعه ارومیه به مناسبت سالگرد ارتحال جانگداز بنیان‌گذار جمهوری اسلامی ایران حضرت امام خمینی (ره) و قیام مردمی یوم‌الله 15 خرداد پیامی صادر کردند.

🚩 متن پیام نماینده ولی‌فقیه در آذربایجان غربی به شرح زیر است:

باسمه تعالی

مردم عزیز و سرافراز آذربایجان غربی سلام و درود

هر سال که خرداد از راه می‌آید عطر دیگری بر مشام می‌رسد عطر حضرت روح ا... . همه کوچه‌های ایران این بوی خوش الهی را بر مشام دارند و فراموش نخواهند کرد.

خود امام عزیز نیز می‌دانست خرداد برای او ماندگار خواهد شد، برای همین سرود:

سالها می گذرد، حادثه‌ها می‌آیند               انتظار فرج از نیمه خرداد کشم

🚩 مردی از جنس آفتاب که در میان ظلمت و تاریکی طاغوت به پا خاست و عده‌ای مؤمن به ا... را با خود همراه ساخت و طوفانی به پا کرد که کاخ کبر و غرور پهلوی را در هم ریخت و بنایی ساخت بر روی آن که طلایه دار حکومتش فقیهی باشد منتسب به اسلام و روحانیت و هدایت کند کشتی انقلاب را در مسیر پر تلاطم روزگار.

🚩 آری بوی امام بر مشام می‌رسد، سرود ماندگاری ملت ایران و چه زیبا رهبر فرزانه انقلاب و شاگرد خلف امام، حضرت آیت ا... العظمی امام خامنه‌ای «مدظله العالی» فرمودند: «این انقلاب بی نام خمینی در هیچ کجای دنیا شناخته شده نیست». حضرت روح ا... شناسنامه انقلاب است و چراغی که راه را از چاه نشان می دهد.

🚩 یادمان هست سالها پیش که مردم در 15 خرداد 1342 فهمیدند، مزدوران پهلوی قصد دارند مرجعیت را تضعیف کنند تا خاطراتی همچون تحریم تنباکو، مشروطیت و ملی شدن صنعت نفت تکرار نشود، مردم به پا خاستند و یکصدا لبیک یا خمینی سر دادند و طلاب به عنوان پیشقراولان امت در خط مقدم، فیضیه را رنگ کردند؛ البته با خون خود. رنگی که سرخی آن تا 1357 باقی ماند و سرنوشت کشور را دگرگون کرد.

🚩 مردم شریف استان، اکنون که در آستانه سالروز ارتحال معمار کبیر انقلاب حضرت امام خمینی «رحمت ا... تعالی علیه» و قیام 15 خرداد هستیم، ضمن تسلیت این ایام حضور شما عزیزان درخواست می‌نمایم یکبار دیگر اندیشه های متعالی امام عزیز را مطالعه نماییم و مطابق با نظر ایشان و نظر خلف صالح ایشان حضرت امام خامنه ای «مدظله العالی» در مسیر انقلاب حرکت کنیم و مطمئن باشیم عزت و اقتدار ما در گرو ولایت پذیری است و باید در مسیر طراحی شده توسط رهبر فقید انقلاب و مقام معظم رهبری حرکت نماییم تا به قله های افتخار دست یابیم.


والسلام علیکم و رحمت ا... و برکاته

سید مهدی قریشی

نماینده ولی‌فقیه در استان و امام جمعه ارومیه


۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۷:۰۲ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مسئول بسیج دانشجویی

پوستر رحلت امام ( ره )

11

۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۵ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مسئول بسیج دانشجویی

رحلت روح الله ( ره )

1

۱۴ خرداد ۹۵ ، ۱۶:۵۴ ۰ نظر موافقین ۰ مخالفین ۰
مسئول بسیج دانشجویی